پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

|

آرشیو

امروز: یکشنبه 15 مهر 1403

ورود بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو به فناوری‌های تحول‌آفرین/ پیگیری رفع موانع در سطح وزارت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از ورود بخش کشاورزی این منطقه به فناوری های نوین و مکانیزه خبر داد و گفت: سرمایه گذاری های انجام یافته در بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو تحول آفرین و هوشمند است.

“وعده صادق ۲” نمایش گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به فضل پروردگار، دیگربار دست اقتدار جبهه حق با پاسخ کوبنده، با صلابت، مقتدرانه و شجاعانه به رژیم منحوس، پوشالی و بی آبروی صهیونیستی، دل های غمدیده آزادگان مسلمان به ویژه جبهه مقاومت و قلب مادران داغدیده و کودکان بی پناه را تسلی بخشید.

رشد ۵۰ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران / منطقه آزاد ماکو شاهراه ترانزیت بین الملل

بنابه گزارش روزنامه ایران، ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری با رشد ۵۰ درصدی به ۱۱.۵ میلیون تن رسیده است که در این میان نقش منطقه آزاد ماکو و گمرکات بازرگان و پلدشت را نباید نادیده گرفت.

افزایش ۱۲۸ درصدی ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه از طریق مرز پلدشت

مدیر گمرک پلدشت گفت: نیمه اول سال جاری به میزان ۱۸۴ هزار ۷۸۲ تن کالا از گمرک پلدشت به مقصد کشورهای آسیای میانه ترانزیت شده است که این رقم نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته ۱۲۸ درصد افزایش‌یافته است.

اجلاس بین المللی کشورهای عضو اکو در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌اجلاس بین المللی “نقش دیپلماسی فرهنگی در توسعه اقتصادی” کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو به میزبانی منطقه آزاد ماکو آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

شهادت شهید نصرالله امنیتی برای غاصبان سرزمین‌های اشغالی نخواهد آورد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت شهید نصرالله نه تنها امنیتی برای غاصبان سرزمین‌های اشغالی نخواهد آورد بلکه خون پاک او و همرزمانش آزادی قدس شریف را تضمین و تسریع خواهد کرد.

[انتهای مطالب این دسته]