از تاریخ 17/ 8/ 1404 پذیرش ثبت تغییرات صرفاً از طریق سامانه my.freezones.ir امکانپذیر خواهد بود. بنحویکه ابتدا تغییرات موردنظر اشخاص حقوقی (شرکتها و موسسات) در سامانه توسط کارشناس بررسی و پس از تائید، مجاز به چاپ آن در سربرگ می باشید.
فرآیند ارسال تغییرات / تصمیمات شخص حقوقی (سامانه ثبتی)
1- ورود از طریق درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه ایران به نشانی my.freezones.ir – ورود از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند (ورود با رمز یکبار مصرف) – میزخدمت – انتخاب ثبت شرکت برای شهروندان ایرانی
2- انتخاب کادر (آبی رنگ) ثبت تغییرات
3- انتخاب کادر (آبی رنگ) ثبت صورتجلسه و تصمیمات – تکمیل فرم اطلاعات جلسه (انتخاب نوع صورتجلسه و نوع تصمیمات و ساعت و تاریخ و …) و سپس ذخیره آن
4- تائید توافقنامه اصالت امضای اعضا
5- اطلاعات تکمیلی – ثبت اشخاص (دریافت اطلاعات از سوابق گذشته)
6- متن صورتجلسه (استفاده از متن پیش فرض) – کپی متن صورتجلسه و درج در فرم و ذخیره آن و سپس ارسال درخواست – ارسال پرونده به اداره ثبت شرکتها
7- پرداخت حق الثبت متعلقه
8- پس از بررسی و تائید کارشناس ثبتی ورود مجدد و چاپ فرم در سربرگ و امضاء آن توسط اعضا.