پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به تسریع در روند‌ مرمت کاخ سردار ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی، به لزوم تسریع در روند‌ مرمت کاخ سردار ماکو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در دیدار با جلیل جباری به بررسی مسائل، مشکلات و اقدامات آتی مرتبط با مرمت کاخ موزه باغچه جوق پرداختند.

در این جلسه در خصوص نوع پوشش کف طبقه اول کاخ موزه باغچه جوق، تسریع در نصب ازاره های چوبی پایین دیوارها (طبقه همکف) تصمیماتی گرفته شده و نیز به افزایش نیروی کار برای رنگبرداری و اصلاح درب و پنجره های باقی ماندہ طبقه همکف توسط پیمانکار تاکید شد.

در این جلسه مقرر شد پیمانکار تمامی نواقصات سقف شیروانی را تا مورخ ۱۰ اردیبهشت ۹۹ کابل گذاری کل بنا را به اتمام رسانده و همزمان با نصب کف طبقه اول، نسبت به نصب کاور چوبی پله ها اقدام کند.

همچنین  پیمانکار تثبیت گچ بری نمای بیرونی و موزون سازی رنگ نمای بیرونی بنا را (به استثنای قسمت ریخته شده تا مورخ ۷ اردیبهشت  به اتمام رسانده و  تکمیل تجهیزات و تاسیسات موتور خانه را تا ۱۰ خرداد سال جاری به اتمام رساند.

آنالیز مرمت گلدسته ها، آغاز مرمت آینه کاری تا هفته آتی، اتمام مرمت و رنگبرداری پایه های سایبان درب های ورودی، خرید و نصب دوربین به تعداد مورد نیاز ، پاکسازی و اصلاح سنگهای جداره بیرونی بنا ، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی راه پله های منتهی به شیروانی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است پیش از جلسه، مدیر کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیرکل میراث فرهنگی استان از کاخ سردار بازدید بعمل آوردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین