پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تعلیم بدون تربیت صحیح فرامین دینی اثر بخش نیست

امام جمعه ماکو گفت:‌ علم آموزی و تعلیم بدون توجه به فرامین دینی و تربیت صحیح اثر نداشته و علم بدون تربیت آفت می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام سید محمد هاشمی روزیکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه ماکو افزود: تعليم و تربيت همراه با حفظ ارزش هاي والاي انساني در دين اسلام از جايگاه ويژه اي برخوردار است و از آنجا که نخستین معلم انسان ها ذات اقدس الهی است ارزش و جایگاه معلم مشخص است.

وی با تاكيد بر اينكه تعليم و تربيت مي‌تواند به رشد و ارتقاي جسمي و رواني انسان كمك كند، بیان داشت:‌ اگر علم همراه با تربیت، تزکیه و ایمان نباشد، آفت می‌شود که به مراتب خطرناک‌تر از جهل است و رئیس جمهور ترامپ نمونه ای از انسان های تربیت نیافته می باشد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه معلمین باید به دانش آموزان همانند پدر و مادر علمی باشند  ‌اظهار داشت: در سايه تعليم و تربيت نيازهاي فردي و اجتماعي، اقتصادي انسان به عبارتي تمام امور زندگي بشر با اين امر تامين مي شود.

نادر بهرامی مدیرآموزش و پرورش شهرستان ماکو نیز در این آئین گفت:‌ این آئین بصورت نمادین و باحضور محدود معلمان به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا برگزار می شود.

نادر بهرامی با اشاره به اینکه خدمات جامعه فرهنگی بخصوص در ایام بحران کنونی چه در عرصه مجازی و تولید محتوا و چه در عرصه آموزش و کمک به نیازمندان قابل تقدیر و ارزش است بیان داشت: همه معلمان منطقه در این شرایط جزو قهرمانان آموزش بودند و برای اولین بار خیرین شهرستان در سطح کشور نسیت به خرید گوشی های اندروید برای دانش آموزان نیازمند اقدام کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین