پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

از سرگیری احداث مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی و اقامتی بازرگان

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو  با اعلام از سرگیری احداث مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی و اقامتی بازرگان، گفت: عملیات احداث هتل و مجموعه بزرگ تجاری بازرگان با عنوان (بازارچه مرزی بازرگان)که در سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی گردیده ولی بخاطر برخی مشکلات متوقف شده بود با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو عملیات احداث آن از سرگرفته شد.

مهدی عبداله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و در ۱۲ طبقه که ۲ طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ و طبقه همکف به عنوان مجتمع تجاری و طبقات بالا به عنوان هتل ۴ ستاره با ۵۲ اتاق و مجموعه های تفریحی از جمله استخر، سالن های کنفرانس،‌سینما و… در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این تعداد مغازه های این مجتمع تجاری ۱۵۶ واحد است ادامه داد: در این هتل و مجتمع تجاری برای تعداد ۲۸۶ خودرو پارکینگ در نظر گرفته شده است.

عبداله زاده میزان اشتغالزایی در هتل این مجموعه را ۲۵۰ نفر بطور مستقیم در مجموعه هتل و بخش تجاری عنوان کرد و اظهارداشت: این پروژه در فاز اول مجموعه تا دوسال آینده به اتمام می رسد و هم اکنون از ۳۰ درصد پیشرفت مالی و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین