پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

زمینه سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، لجستیک و گردشگری در منطقه آزاد ماکو فراهم است

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی،دامپروری، صنعت، معدن، لجستیک و گردشگری در منطقه آزاد ماکو فراهم است.

محمد علی پور رحمتی روز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاربید کلسیم در ماکو افزود: زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو به تدریج فراهم شده و از روزی که منطقه آزاد شروع بکار کرده، سرمایه گذاری های بخش خصوصی داخلی و خارجی خوبی در این منطقه را شاهد هستیم.

وی رسالت مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: مقدمات جذب سرمایه گذار در این منطقه فراهم شده و بنده و دیگر مسئولین در کنار سرمایه گذاران هستیم  اعلام حمایت و پشتیبانی می نماییم.

علی پور اضافه کرد: خوشبختانه در منطقه آزاد ماکو روح تعامل، وحدت و همدلی در بین مسئولین حاکم است و تمام مسئولین از سرمایه گذاران حمایت می کنند.

وی در پایان گفت: با تمام وجود آماده همکاری با سرمایه گذاران هستیم  و هر کلنگی که به زمین میزنیم صوری نیست و اقدام عملی خواهد شد.

شایان ذکر است : عملیات اجرایی احداث اولین كارخانه تولید کاربید كلسیم منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو،‌شوط، پلدشت و چالدران در مجلس، ائمه جمعه شهرستان های ماکو و شوط و جمعی از مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز کلنگ زنی شد. مجموعه تولیدی کاربید کلسیم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال در فاز اول، توسط بخش خصوصی شرکت طلوع آریا آفاق احداث و زمینه استحصال کاربید كلسیم به ظرفیت ۱۸ هزار تُن در سال را فراهم خواهد آورد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین