پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مسابقات ورزشي پارا المپياد منطقه آزاد ماكو برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به منظور پاسداشت هفته پاراالمپيك، مسابقات ورزشي پارا المپياد منطقه آزاد ماكو بصورت مشاركتي و با همكاري ارگان ها و نهاد ها منطقه اي به مدت ۲ روز در این منطقه برگزار شد.

مهدی خلف خانی در گفت و گو با ایسنا افزود: این مسابقات با هدف ايجاد فضاي نشاط و خودباوري در بين معلولان و همچنين ارتقاي فرهنگ جامعه، توسعه ي ورزش در بين جانباز و معلولين منطقه، شركت فعال قهرمانان و ورزشكاران جانباز و معلول منطقه، استعداد يابي و شناسايي ورزشكاران مستعد اين حوزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در مورخ 24 و 25 مهرماه سال جاری در محل سالن ورزشي مدرسه استثنايي اميد ماكو برگزار شد اظهار داشت: این مسابقات شامل واليبال نشسته معلولان و جانبازان شوط و ماكو و مسابقات ويژه دانش آموزان معلول شامل تنيس روي ميز، دارت، شطرنج بود.

خلف خانی از حضور پرشور جوانان بخصوص معلولان و جانبازان از این رویداد ورزشی در منطقه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ورزشکاران این منطقه ظرفیت و استعداد قهرمانی در عرصه های ملی بخصوص مسابقات پارالمپیک را دارند و امید است بزودی شاهد حضور این عزیزان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

در آئین اختتامیه این مراسم از مقام آوران مسابقات پارا المپیاد ورزشی منطقه آزاد ماکو  تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین