پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو برگزار شد

همایش معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو در تهران برگزار شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون دادستان کل کشور، معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد، مشاور وزیر اقتصاد و دارایی ،اعضای انجمن ماکوئیان مقیم تهران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی همایش فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در هتل لاله تهران برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این همایش ضمن تشریح کامل مزایا و مشوق های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و مزایای منحصر به فرد منطقه آزاد ماکو گفت: توسعه اقتصادی ملی در گرو تقویت اقتصادهای منطقه ای و محلی است و مناطق آزاد بیشترین نقش را در توسعه اقتصاد ملی برعهده دارند.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: دولت ، مجلس و قوه قضاییه همه امروزدر خدمت کمک به توسعه اقتصاد ملی هستند و ماموریت اصلی مناطق آزاد نیز همین است.

وی کمک به توسعه اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای بین منطقه ای و بین المللی وکمک به عمران و آبادی شهرهای مستقر در مناطق را از جمله ماموریت های مهم مناطق آزاد بر شمرد و ادامه داد: خوشبختانه دستگاه قضایی حمایت جدی از تولید و سرمایه گذاری در کشور داشته و تمامی نهادها در راستای رفع مشکلات تولید و سرمایه گذاری تلاش می کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پیشنهادهای جدید برای سرمایه گذاری در قالب محورهای کسب و کار منطقه آزاد ماکو ارائه کرد.

در این نشست معاون تولید و امور زیربنایی دادستان کشور، معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه و تعدادی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران منطقه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این مراسم از اعضای پیشکسوت انجمن ماکوئیان تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین