پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

با وفاق و اتحاد استانی و منطقه ای فصل نوین پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ماکو می تواند آغاز شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مجموعه دولت در استان به عنوان خدمتگزاران ملت و فعالان اقتصادی،‌ با وفاق و اتحاد استانی و منطقه ای می توانند فصل نوین پیشرفت و توسعه را رقم بزنند.

محمدرضا عبدالرحیمی درآئین تجلیل از فعالین صنعت و معدن و نشست فعالان اقتصادی،‌ تجار و بازرگانان با تبریک هفته صنعت و معدن افزود:‌ مجموعه مدیریت و کارکنان سازمان منطقه آزاد ماکو  خود را متعهد به خدمت بی منت در تمام لحظه های توفیق امانتداری و خدمت به مردم و شما فعالان اقتصادی می داند،

وی با بیان پوزش از هرگونه نارسایی ها و چالش های منبعث ازعدم اجرای کامل قوانین و مقررات مناطق آزاد و بعضا مخدوش شدن مزیتهای قانونی مناطق اضافه کرد: فعالین اقتصادی در منطقه آزاد ماکو از بدو تاسیس به دلیل عدم محصورسازی منطقه، از مزیت های قانونی ترسیم شده در قانون مناطق آزاد تجاری صنعتی محروم مانده اند.

عبدالرحیمی اضافه کرد:‌سازمان منطقه آزاد ماکو تمرکز اساسی خود را بر محرومیت زدایی و کاهش فاصله های استانداردهای ملی در حوزه زیرساخت ها نموده است.

وی از افزایش واحدهای صنعتی از ۳۵ واحد به ۱۲۹ واحد و واحد معدنی فعال از ۸ واحد به ۲۸ واحد به برکت وجود منطقه آزاد در این جغرافیا خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر سازمان منطقه آزاد و همکاری گمرک بازرگان ورود ماشین آلات صنعتی بر اساس قوانین منطقه آزاد را شاهد بودیم لذا برای ورود ماشین آلات معدنی نیز باید تسهیل گری لازم توسط گمرک صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد: با تلاش های مضاعف صنعتگران، معدنکاران و فعالان اقتصادی منطقه شاهد بهبود مستمر امور و ایجاد اشتغال مولد در کمک به تقویت اقتصاد ملی باشیم.

در این آئين از صنعتگران،‌معدنکاران و فعالین عرصه تولید منطقه تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین