پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حضور خادمین مسجد جمکران در ماکو

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از روابط عمومی قرارگاه شمال غرب ارتش،  سردار علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش در حاشیه حضور خادمین مسجد جمکران در ماکو در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: امروزه دشمنان ایران اسلامی در برابر قدرت و عظمت ایران اسلامی قد خم کرده‌اند .

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی در راه درست و اصولی و براساس قدرت اسلام شکل گرفته است، افزود: بر همین اساس قدرت‌های نامشروع دنیا در برابر این قدرت و حکومت جبهه گرفته‌اند .

فرمانده قرار گاه شمالغرب ارتش با اشاره به این که دشمن تمام توان و ظرفیت خود را دربرابر نظام اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: ما شرایط سخت را پشت سر گذاشته و نقشه‌های شوم دشمنان نمی‌تواند کوچکترین تاثیری در اراده و قدرت نظام اسلامی داشته باشد .

سردار حاجیلو وحدت و اتحاد ملت را عامل مقابله با دشمنان و بدخواهان نظام اعلام کرد و گفت: دشمنان با تجربه انواع ترفندها و جنگ‌های سخت به دنبال بر هم زدن وحدت اقوام و مذاهب در کشور هستند .

وی با اشاره به این که دشمن نقشه‌های شوم خود را در کشورهای همسایه ما آزموده و خواهان اجرای آنها در کشورمان است افزود: با قدرت و اقتدار ارتش و سپاه و تمامی نیروهای مسلح و حمایت مردم و رهبری ولی فقیه به لطف خداوند متعال تمامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب است .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین