پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شهرستان پلدشت، مقصد هفدهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در هفتدهمین سفر شهرستانی خود با حضور در شهرستان پلدشت به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم منطقه در مجلس و امام جمعه این شهرستان با جمعی از اقشار مختلف مردم شهرستان پلدشت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، استاندار آذربایجان غربی از طرح های در حال اجرای و پروژه های سرمایه گذاری شهرستان بازدید و به اتمام طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان تاکید کرد.

وی گفت: با تمام توان پیگیر رسیدن آذربایجان غربی به جایگاه اصلی خود در سطح کشور هستیم و با توجه ویژه به اتمام طرح‌های نیمه تمام، در راستای رسیدن استان به جایگاه اصلی خود در کشور، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین اضافه کرد: چهار بانده کردن محور ایواوغلی به سمت بازرگان از اولویت‌های توسعه آذربایجان غربی و راه‌های استان است که باید در سریع‌ترین زمان عملیاتی شده و به اتمام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه برای توسعه بخش‌های عمرانی و ارتقای شاخص‌های سرمایه گذاری در سفر اخیر رییس جمهور به استان نیز خبر داده و افزود: از این میزان، ۲۰ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۳۰ هزار میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به سفرهای شهرستانی در راستای توجه ویژه به مناطق مختلف استان اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات مردم و شناسایی ظرفیت‌های مناطق از جمله اهداف این سفرها است.

وی بهره مندی مردم مناطق مختلف از مزایای ویژه شهر و دیار خود را از دیگر اهداف سفرهای شهرستانی اعلام کرده و افزود: یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان پلدشت، بخش کشاورزی است که باید زمینه بهره‌مندی کشاورزان از ظرفیت آب رود ارس برای بهره برداری بهتر در این حوزه فراهم شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین