پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جلسه بررسی راه اندازی سامانه جامع نظارت بر خدمات گردشگری منطقه آزاد ماکو برگزار شد

جلسه بررسی راه اندازی سامانه جامع نظارت بر خدمات مراکز و تاسیسات گردشگری منطقه آزاد ماکو برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این سامانه در راستای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری براساس رضایت مشتری و به منظور ارتباط آنلاین گیرندگان خدمات حوزه گردشگری با ارائه دهندگان خدمات و مراجع نظارت بر این مراکز و تاسیسات راه اندازی می شود.

به کمک این سامانه به صورت کاملا حرفه ای و سریع، میزان رضایت مندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف مراکز گردشگری (از جمله مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و …) سنجش و همچنین مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران بررسی و اقدامات لازم به منظور بهینه سازی ارائه خدمات انجام خواهد شد.

این سامانه به کاربران این امکان را فراهم خواهد کرد تا هرگونه رضایت یا نارضایتی از مراکز اقامتی، پذیرایی و … را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن به مراجع ذیربط اعلام نمایند و همچنین برای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران پیشنهادات خود را ارائه دهند.

در واقع سامانه مذکور بازخوردهای مشتریان را ثبت و تجمیع نموده و پس از آن آنالیز و تحلیل جامعی از داده ها بوسیله پنل کاربری سامانه (متشکل از انواع نمودار های مقایسه ای، شاخص رضایت، رتبه بندی و …) قابل مشاهده و بررسی می باشد، که به کمک آن می توان نقاط قوت و ضعف مراکز و تاسیسات گردشگری را شناسایی و نهایتا در کنار ارائه راهکارهای کاربردی، موجبات رشد کیفیت خدمات در منطقه شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین