پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

واردات مواد اولیه با سهمیه کالای همراه مسافر ممنوع است

مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو از ممنوعیت واردات مواد اولیه توسط واردکنندگان محصولات سلامت محور و بهداشتی به بازارچه های مرزی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

دکتر اسلام یادگاری در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: با عنايت به واردات محصولات سلامت محور توسط واردكنندگان و خرده فروشان بازارچه مرزي و صدور مجوز بهداشتي از طريق اين مديريت، اخيرا مشاهده مي شود كه واردكنندگان محصولات سلامت محور منطقه علاوه بر واردات محصولات سلامت محور اقدام به واردات مواد اوليه نيز نموده كه در تشريفات گمركي، صدورمجوز مصرف و ترخيص دچار مشكل مي شوند.

وی با بیان اینکه  طبق نامه شماره 157679 / 675 د مورخ 18 / 12 / 1400 اداره كل غذا و آشاميدني  سازمان غذا و دارو تصریح کرد: واردات مواد اوليه  صرفا جهت عرضه به كارخانجات توليدي منطقه  و با نظارت مديريت غذا و دارو مجاز مي باشد.

یادگاری افزود:‌ جهت جلوگيري از متضرر شدن واردكنندگان، خروج ارز از كشور و همچنين مشكلات ترخيص و مرجوعي نمودن مواد اوليه، به اطلاع واردكنندگان و خرده فروشان  محصولات سلامت محور  بازارچه مرزي می رساند  واردات مواد اوليه ممنوع بوده و عواقب ناشي از واردات آن به عهده واردكننده می باشد

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین