پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو پتانسیل سرمایه گذاری در گردشگری سلامت را دارد

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با مدیران بیمارستان آکدامار وان ترکیه گفت: منطقه ازاد ماکو با عنایت به موقعیت ویژه و ظرفیت هایی که دارد، پتانسیل سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت و توسعه همکاری ها در این خصوص با کشور دوست و همسایه، ترکیه را دارا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  بهنام امیریان در حاشیه بازدید هیئت ترکیه ای و مدیران بیمارستان آکدامار وان ترکیه از غرفه منطقه آزاد ماکو از آمادگی این سازمان برای میزبانی از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت در این منطقه خبرداد.

وی افزود: وجود چشمه های آب معدنی و نیز ظرفیت های طبیعی در منطقه آزاد ماکو و استان آذربایجان غربی هر كدام می توانند به عنوان فرصتی ویژه و قابل بهره برداری در بسته های تلفیقی گردشگری سلامت لحاظ و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر بیمارستان آکدامار وان ترکیه  نیز گفت: دو كشور ایران و تركیه به عنوان دو دوست می توانند در همه زمینه ها از جمله حوزه گردشگری سلامت همكاری دو جانبه ای داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و بسترهای قابل توجه ایران در حوزه پزشكی افزود: بر مبنای دانش ایرانیان در حوزه پزشكی همچنین اقدامات و امكانات كشور تركیه می توان به تجمیع خدمات درمانی این دو كشور همسایه رسید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین