پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با خانواده شهدا دیدار کرد

مدیرعامل سازمان منطقـه آزاد مـاکـو همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در منزل خانواده شهیدان اباذر عبداله نژاد،‌ اشکان حاجیلو، رحیم علی آقازاده در شهر ماکو ضمن دیدار و تجلیل از مقام شامخ شهدا از نزدیک پای درد دل پدران و مادران این شهیدان نشست.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در این دیدار با بیان اینکه همه ما مديون پدران و مادران شهدا هستيم كه پاره‌هاي تن خود را در راه پيروزي انقلاب اسلامي و اين نظام تقديم كردند گفت: خانواده شهدا ولي‌نعمتان اين انقلاب و نظام هستند چرا که آسايش و امنيتي كه امروز شاهد آن هستيم نتيجه ايثارگري‌ها و از جان‌گذشتگي‌هاي شهدا و خانواده شهدا است.

وي با اشاره به اينكه منطقه آزاد ماکو منطقه ای شهید پرور است افزود: مردم این منطقه همچون دیگر نقاط کشور عزیزمان در دوران انقلاب اسلامي در راه پيروزي اين انقلاب كمر همت بستند و ازجان‌گذشتگي‌ها كردند.

گروسی اظهار كرد: وظيفه ما زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا است، و بايد در مسير آرمان‌هاي شهدا حركت كنيم و اجازه بي‌حرمتي به خون شهدا را ندهيم.

وي ادامه داد: همچنان كه در آيات الهي قرآن نيز تأكيد شده، شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند بايد به‌نوعي عمل كنيم كه در آن دنيا شرمنده شهدا نشويم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین