پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

معرفی و تشریح فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد ماکو

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد ماکو را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، بهنام امیریان در این دیدار که در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو انجام شد گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری ضمن معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه آزاد به بازدیدکنندگان و مخاطبین، هشت فرصت و بسته سرمایه گذاری از مهمترین پتانسیل های سرمایه گذاری گردشگری منطقه را جهت معرفی به سرمایه گذاران و هلدینگ های فعال در حوزه گردشگری آماده و ارائه می کند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های سازمان منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، خبر از سفر و بازدید از ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو جهت همکاری های مشترک با سازمان منطقه آزاد ماکو داد.

فعالیت شرکت توسعه گردشگری ایران علاوه بر بهره برداری از برخی هتل ها و امکان گردشگری، توسعه زیرساخت های گردشگری در مناطق مختلف کشور است.

نمایشگاه گردشگری هر سال در بهمن‌ماه برگزار می‌شود تا فرصتی برای بررسی مقاصد سفر و برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی باشد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تا روز جمعه ۲۱ بهمن (به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

یک پاسخ به «معرفی و تشریح فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه آزاد ماکو»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین