پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نشست مشترک مدیران گردشگری مناطق آزاد به میزبانی منطقه آزاد ماکو

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از برگزاری نشست مشترک مدیران گردشگری مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد ماکو خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مهدی عبداله زاده با اعلام این خبر افزود: در سومین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری  وصنایع وابسته تهران و در حاشیه این نمایشگاه نشست مشترک مدیران گردشگری مناطق آزاد کشور با هدف تشریح برنامه های آتی و توسعه همکاری های مشترک بین مناطق آزاد در حوزه گردشگری به میزبانی سازمان منطقه آزاد ماکو در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بر تحقق سیاست های دولت سیزدهم در حوزه گردشگری با همکاری مدیریت های گردشگری مناطق آزاد تاکید شد افزود:‌ زمینه همکاری های زیادی بین مناطق آزاد کشور وجود دارد و برای ایجاد هم افزایی در ابعاد مختلف فرهنگی و گردشگری بین هفت سازمان منطقه آزاد کشور برنامه ریزی صورت گرفت.

عبداله زاده تصریح کرد: سالانه میلیون ها مسافر از مرز بازرگان تردد می کنند که می توان با معرفی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری مناطق آزاد دیگر و نیز معرفی منطقه آزاد ماکو به مسافران ۶ منطقه آزاد دیگر در تبادل گردشگر و افزایش سرانه گردشگری تاثیرات فراوانی را شاهد بود.

شایان ذکر است: نمایشگاه گردشگری هر سال در بهمن‌ماه برگزار می‌شود تا فرصتی برای بررسی مقاصد سفر و برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی باشد. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تا روز جمعه ۲۱ بهمن (به مدت چهار روز) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

سازمان منطقه آزاد ماکو در سالن شماره ۳۱ غرفه ۱۸ میزبان فعالان صنعت گردشگری و علاقمندان است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین