پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تحقق شعار استقلال دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ماکو گفت:‌ رویکرد استقلال ، یکی از موفق‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان این نظام از آن ناخشنود هستند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: باید با کار جهادی جلوی شبیخون فرهنگی دشمن را گرفت و در مسیر تعلیم و تربیت بصورت جهادی و با قدرت پیش رفت.

وی با بیان اینکه ظرفيت كشور در حوزه نيروي انساني تحول آفرين است ادامه داد: منطقه آزاد ماکو به عنوان جوانترین منطقه آزاد کشور و باداشتن نیروی انسانی جوان و توانمند می تواند با سیاستگذاری و تلاش جهادی، بعنوان الگویی در اقتصاد بدون نفت در کشور مطرح شود و در رشد اقتصاد ملی و GDP تاثیرگذار باشد. 

گروسی به تدوین طرح جامع منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و اظهار داشت:‌همانگونه که بارها عرض کردم آماده دریافت ایده ها و نظرات تمامی نخبگان و صاحبان اندیشه برای تدوین طرح جامع منطقه آزاد ماکو هستیم.

وی در نشریح بسترهای توسعه منطقه آزاد ماکو گفت: حوزه های لجستیک، کشاورزی،‌صنعت و معدن و گردشگری از جمله بسترها و کسب و کارهای محوری در توسعه منطقه است و طرح جامع منطقه بر مبنای این محورهای تدوین می شود.

وی از راه اندازی مرکز مطالعه، تسهیل و حمایت سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: برای تسهیل در روند سرمایه گذاری از اخذ مجور گرفته تا آغاز عملیات اجرایی، این سازمان در کنار سرمایه گذاران خواهد بود.

گروسی با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو به عنوان چهارمین قطب دیتاسنتر کشور مطرح شده اضافه کرد:  پروژه سرمایه گذاری و احداث بزرگترین دیتاسنتر شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو می تواند باعث شود تا شهرک های فناوری، پیرامون این رویداد شکل گیرد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو از تعامل و همدلی خوب دستگاه های اجرایی مستقر در منطقه با استان خبر داد و اضافه کرد:‌ برای مشارکت مردم در توسعه، شرکت توسعه عمران و سرمایه گذاری سهامی عام را طراحی کرده ایم تا مردم در توسعه منطقه نقش مستقیم داشته باشند چرا که هر زمان کار را به مردم سپرده ایم موفق عمل کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان بیان داشت: با توسعه این منطقه، شاهد مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگتر به منطقه آزاد ماکو خواهیم شد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین