پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آغاز تور معرفی منطقه آزاد ماکو با حضور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین “فم تور” گردشگری (تور آشناسازی) با هدف شناساندن جاذبه‌های منطقه آزاد ماکو برای آژانس‌های مسافرتی کشور همزمان با برگزاری اولین جشنواره زمستانه منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، بهنام امیریان افزود: در مرحله اول این تور روئسا و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران از ۱۵ استان از جمله نهران، گلستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، ایلام، فارس، خراسان شمالی، لرستان، آذربایجان شرقی و کردستان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این تور مهمترین چارتر کننده های هواپیمایی از جمله مدیران شرکت های برج سفید، آفاق سیر ، پیک خورشید و …. نیز حضور دارند افزود:‌ این تور به منظور معرفی جاذبه ها و آثار تاریخی منطقه آزاد ماکو به مسافران و گردشگران ایرانی برگزار شده است.

شایان ذکر است: در این تور گردشگری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران آقای حرمت اله رفیعی و اعضای هیئت مدیره انجمن حضور دارند.

منطقه ماکو مملو از جاذبه های توریستی و گردشگری زیبا و خاص است و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به سراغ این منطقه آمده از این جاذبه های توریستی دیدن می کنند، لحظات فوق العاده ای را در منطقه ماکو سپری کنند.

 

 

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین