پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ماکو

در احکام جداگانه از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان،  مشاور و سرپرست حوزه مديرعامل و سرپرست مديريت پشتيباني سازمان منطقه آزاد ماکو  منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در این اجکام  جواد شلالوند به سمت مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، رضا ابراهیمی به سمت مشاور وسرپرست حوزه مدیرعامل و رضا حسن پور به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شدند.

متن احکام صادره به شرح زیر است:

چناب آقای جواد شلالوند

با استعانت از خداوند متعال، نظر به مراتب تخصص، تعهد و شايستگي هاي جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان مدير بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان منطقه آزاد ماكو منصوب مي شويد.
ايجاد تعامل كارآمد و همراهي با معاونين و مديران، ايجاد ساز وكار نظارت هاي ويژه بر عملكرد دواير و بخش هاي مختلف و ارائه گزارش هاي مستمر و مرتب، بررسي و پاسخگويي شايسته به شكايت ها و مراجعات مردمي، تقويت ديدارهاي عمومي مديرعامل و معاونين و پيگيري اقدامات صورت پذيرفته وانجام بازرسي هاي مستمر از واحدها و بخش هايي كه به نحوي با سازمان منطقه آزاد مرتبط هستند در كنار ساير شرح وظايف و ماموريت هاي قانوني آن مديريت، از جمله انتظارات اينجانب از جنابعالي مي باشد.
اميدوارم با اتخاذ اثربخش رويكرد دولت سيزدهم يعني« عدالت، شفافيت و مردمي بودن » و استفاده از تجربيات موفق قبلي تان در انجام مطلوب ماموريت هاي محوله تحت منويات مقام معظم رهبري موفق و پيروز باشيد.


جناب آقای رضا ابراهیمی

با استعانت از خداوند متعال، نظر به مراتب تخصص، تعهد و شايستگي هاي جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان مشاور و سرپرست حوزه مديرعامل منصوب مي شويد.

ايجاد تعامل كارآمد و همراهي با ساير معاونين و مديران، ايجاد وحدت رويه درون سازماني، برنامه ريزي جلسات، ديدارها و سفرها، بهينه سازي مكاتبات و امور دفتري و تهيه گزارش هاي مورد نياز، برگزاري جلسات هيات مديره،شوراي معاونين و مديران و پيگيري تحقق مصوبات آنها از جمله انتظارات اينجانب از آن حوزه مي باشد.
اميدوارم با اتخاذ اثربخش رويكرد دولت سيزدهم يعني « عدالت، شفافيت و مردمي بودن » و استفاده از تجربيات موفق قبلي تان در انجام مطلوب ماموريت هاي محوله تحت منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي موفق و پيروز باشيد.


جناب آقای رضا حسن پور

با استعانت از خداوند متعال، با قدرداني از زحمات ارزشمند جناب آقاي اسدي قرباني در مدت تصدي مديريت پشتيباني سازمان، نظر به مراتب تخصص، تعهد و شايستگي هاي جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان سرپرست مديريت پشتيباني منصوب مي شويد.
انجام مطلوب وظايف و ماموريت هاي مديريت پشتيباني، هماهنگي حداكثري با همه معاونت ها ، مديريت ها و بخش هاي مختلف سازمان، تمشيت امور مربوط به نيروهاي خدماتي و ساماندهي امورات نقليه و ترابري و همينطور بهبود فرايندهاي مربوط به خدمات و كارپردازي از جمله انتظارات اينجانب از آن مديريت مي باشد كه لازم هست بصورت ويژه مورد توجه و اهتمام شما واقع گردد.
اميدوارم با اتخاذ اثربخش رويكرد دولت سيزدهم يعني« عدالت، شفافيت و مردمي بودن » و استفاده از تجربيات موفق قبلي تان در انجام ماموريت هاي محوله تحت منويات مقام معظم رهبري موفق و پيروز باشيد

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو برای این عزیزان موفقیت و سربلندی آرزومند است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین