پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مهارت افزايی در علوم کاربردی منجر به بهره وری در صنعت می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه ای که با حضور مدیر مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: مهارت افزایی نیروی انسانی منطقه در علوم کاربردی منجر به بهره وری و رشد صنعتی منطقه می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در این جلسه با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی بستر تولید فناوری است افزود: جهاد دانشگاهی می‌تواند از ظرفیت های خود در راستای فعالیت‌های دانش‌بنیان و آموزش‌های مهارت‌محور با همکاری مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در بخش های کشاورزی،‌گلخانه، کشت گیاهان دارویی،‌آزمایشگاه های پیشرفته که در سطح شمالغرب کشور جزو آزمایشگاه های نمونه است بهره گیرد.

وی با بیان اینکه آماده حمایت و همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه مهارت آموزی و فعالیت های دانش بنیان هستیم، گفت: با گسترش همكاري ها، تحقيقات محض و آزمايشگاهي دانشگاه‌ ها پس از پرورش در مجموعه‌ هايي نظير جهاد دانشگاهي به محصول تبديل و در نهايت فناوري آن به مراكز صنعتي منطقه آزاد ماکو می تواند واگذار شود.

رضا حسین زاده رئیس مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی آذربایجان غربی نیز در این جلسه به بهره گیری از ظرفیت های سازمان منطقه آزاد ماکو و ظرفیت علمی جهاددانشگاهی تاکید کرد و از افزایش این همکاری ها خبر داد.

وی با تاکید به توسعه همکاری جهاددانشگاهی با بخش صنعت منطقه آزاد ماکو گفت: رویکرد این نهاد، همکاری گسترده‌ در حوزه‌های مطالعاتی مجموعه‌های صنعتی این منطقه است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین