پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جلسه کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو برگزار شد

نخستین جلسه کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو به ریاست حسن صدرایی مهر، مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو و با حضور اعضای سازمانی، شهرستانی و ارگان های نظامی و انتظامی، به منظور آمادگی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی برگزار شد.

رییس کمیته امنیتی، انتظامی منطقه آزاد ماکو در این جلسه بیان داشت: پیش بینی و پیشگیری از وقوع حوادث و بحران ها یکی از وظایف اصلی کمیته است که با هماهنگی سایر دستگاه های شهرستان های مستقر در منطقه سعی در انجام آن داریم.

حسن صدرایی مهر ادامه داد: تامین امنیت گردشگران و کاهش حوادث جاده ای برای ایجاد لحظات به یادماندنی از سفر به منطقه آزاد ماکو جزو اولویت های کاری است که در کمیته پیگیری می کنیم.

وی افزود: برابر پیش بینی های انجام شده، در نوروز ۱۴۰۲ تعداد افرادی که به این منطقه سفر می کنند بسیار بیشتر از سال های قبل خواهد بود و باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران به کار بگیریم.

بنابراین گزارش، در این جلسه مسائلی همچون تسهیل تردد و عبور و مرور، حل گره های ترافیکی شهرهای منطقه، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای، ساماندهی خودروها و سیستم حمل و نقل عمومی و سایر موارد بررسی و آسیب شناسی شد و راهکارهای حل این مسائل نیز مورد بررسی قرار گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین