پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امنیت بالای منطقه آزاد ماکو مرهون تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون فداکاری‌ها و تلاش‌های کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

حسین گروسی در این دیدار که در محل دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد افزود:آرامش کنونی منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاران، امنیت پایدار و تثبیت ارزش‌ها مرهون تلاش‌های جان برکفان مخلص نیروی انتظامی اعم از کنترل مرزها، شهرها و جاده‌ها است.

وی با ارائه فرصتها و مزیت های بزرگترین منطقه آزاد کشور و نقش اقتصاد این منطقه در جی دی پی و رشد اقتصاد ملی، ترانزیت و حمل و نقل ، کشاورزی ، معدن و گردشگری را  مهمترین نقاط قوت این منطقه ارزیابی کرد و اظهار داشت: تدوین طرح جامع منطقه ، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با بهره گیری از  مدیریت جهادی و اقتصادی به منظور تبدیل منطقه به منطقه آزاد پویا، زنده و درآمدزا، نخستین اولویت سازمان منطقه آزاد ماکو است.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تعامل خوب سازمان منطقه آزاد ماکو با نیروهای انتظامی تقدیر و تشکر کرد .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین