پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

🎥 راه اندازی اتاق تسهیل و حمایت سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو،‌ ابتکار بسیار خوبی بود

video
play-rounded-fill

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما ، ایجاد اتاق تسهیل و حمایت سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو را ابتکار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حجت اله عبدالملکی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف مناطق آزاد در سال جدید رشد تولید و تسهیل سرمایه گذاری است گفت: برای جذب سرمایه گذاری و گسترش طرح های سرمایه گذاری مشکلاتی در سطح کشور و مناطق آزاد وجود دارد که از جمله آنها عدم توجیه سرمایه گذاران و یا مشکلات بر سرراه فرایند سرمایه گذاری که سرمایه گذاران از عهده حل مشکلات آن بر نمی آیند.

وی با بیان اینکه مسئولین سازمان منطقه آزاد ماکو ابتکار بسیار خوبی در ایجاد اتاق تسهیل سرمایه گذاری انجام دادند افزود: اولا فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران تشریح و توجیه می شوند و ثانیا در تمام فرایند راه اندازی طرح سرمایه گذارای از ثبت نام در سامانه تا اخذ مجوز،‌ همکاران این اتاق در کنار و همراه سرمایه گذار خواهند بود.

عبدالملکی حاطرنشان ساخت: در صورت موفقیت این طرح در منطقه آزاد ماکو،‌ بصورت دستور العمل به تمام مناطق جهت ایجاد این اتاق اقدام خواهیم کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین