پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

22زندانی جرایم غیرعمد ماکو نیازمند کمک خیران / کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جشن گلریزان

رئیس دادگستری شهرستان شوط گفت: 22 زندانی جرایم مالی و غیرعمد منطقه آزاد ماکو محتاج 17 میلیارد تومان برای آزادی هستند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام ابراهیم خلیل عباس نژاد شامگاه دوشنبه در آئین جشن گلریزان شهرستان شوط که با حضور قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه، معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، رئیس ستاد دیه استان، فرماندار، فرمانده سپاه و خیران شهرستان شوط برگزار شد افزود:‌سال گذشته 650 میلیون تومان خیران شهرستان شوط برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد کمک کردند که اقدام بی سابقه بود و امیدواریم امسال نیز خیران عزیز در کمک به زندانیان سنگ تمام بگذارند.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان برای آزادی محکومین مالی و جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان همه ساله برگزار می شود اضافه کرد: از خیران نیک‌اندیش، صاحبان صنایع و سایر قشرها درخواست می‌شود تا در جشن گلریزان شرکت و برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان شوط و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان کمک کنند.

رئیس دادگستری شهرستان شوط با بیان اینکه در بین زندانیان افرادی هستند که بخاطر بدهی 2 عدد سکه محبوس می باشند اضافه کرد: با توجه به اینکه جمع ‌آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، انتظار می‌رود که تا پایان این ماه پرفضیلت مبالغ جمع آوری شده برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزایش یابد.

امام جمعه شهرستان شوط نیز در این مراسم جشن گلریزان را بهترین فرصت برای بهره مندی بیشتر افراد نیکوکار از فیوضات ماه مبارک رمضان دانست. حجت الاسلام محمدرضا جباری در جشن گلریزان مردم آخرت اندیش شوط، این حرکت را اقدامی نیکو و خداپسند عنوان کرد و گفت: باید ارتباط الهی بین خود و انسانهای نیازمند را تقویت کرد و به آن پایبند شد.

وی افزود: انسان باید با کرامت زندگی کند، خودرا در شادی و غم دیگران، به خصوص نیازمندان جامعه سهیم بداند و با تمام توان در جهت رفع مشکلات آنها بکوشد.

امام جمعه شوط گفت:‌طی تماس تلفنی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، جناب آقای دکتر گروسی کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی را برای آزادی زندانیان غیر عمد پذیرفت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این آئین گفت: با همت و یاری مردم نیک کردار و نیکو سرشت و تلاش زحمت کشان دستگاه قضایی استان و ستاد مردمی دیه، کمک‌های مردمی در سال 1401 به میزان 33 میلیارد تومان جمع آوری شد که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیر و قابل توجه 300 درصدی داشته است.

علینژاد افزود: با این مبلغ، تعداد 703 نفر از محکومان مالی و بدهکاران که عمدتا سرپرست خانواده و افراد آبرو داری بودند از بند آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند که امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش بی نظیر خیران ارجمند در استان باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین