پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو میزبان شبکه جهانی جام جم / پخش مستقیم برنامه دل روشنی به مدت سه شب از آنتن جهانی

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابه درخواست شبکه جهانی جام جم و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، به مدت سه شب برنامه دل روشنی. به مناسبت عید سعید فطر در منطقه آزاد ماکو بصورت زنده از شبکه جهانی جام جم صدا و سیما بروی آنتن می رود.

بهنام امیریان در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شب عید فطر پخش خواهد شد افزود: معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و شناساندن پتانسیل های گردشگری، آثار تاریخی و طبیعی این منطقه به مخاطبین ایرانی وساکنین کشورهای دیگر از دیگر اهداف پخش زنده این برنامه از منطقه آزاد ماکو است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه دل روشنی به مدت سه شب طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۱ الی ۳ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۲۴:۰۰ به وقت محلی از محل همایش ها و نمایشگاه های دائمی منطقه آزاد ماکو پخش می شود.

امیریان ضمن دعوت از ماکووندان برای حضور در صحنه پخش این برنامه در نمایشگاه بین المللی ماکو اضافه کرد: اجرای برنامه های شاد با حضور اهالی منطقه، موسیقی ملی ،‌ برنامه های شاد عید فطر با اجرای هنرمندان ملی و بومی از جمله آیتم های پخش این برنامه می باشد.

شایان ذکر است: هم اکنون تهیه کننده و عوامل این شبکه در منطقه حضور دارند و در صورت مساعد بودن شرایط جوی پخش مستقیم از محوطه کاخ موزه باغچه جوق نیز انجام خواهد گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین