پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حضور فعالان اقتصادی خارجی و داخلی در غرفه منطقه آزاد ماکو در نخستین روز نمایشگاه توانمندی های صادراتی

غرفه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو۲۰۲۳) امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) میزبان فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران از کشورهای خارجی و داخلی بود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آراد ماکو، در غرفه منطقه آزاد ماکو فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان منطقه آزاد ماکو از جمله واحدهای تولیدی ماوی، ماگوش، بتادنت، سالارتجارت، دومان صنعت، گروه تولیدی روغن زمردی ، دیانا تجارت ریسمان، ویستا آسان پور ، ساری داش ماکو و پرتو پیشگامان به نمایش محصولات تولیدی صادرانی خود به بازدید کنندگان پرداختند.

همچنین در روز نخست این نمایشگاه فعالان اقتصادی از کشورهای چین، عراق، ترکیه و کشورهای افریقایی از غرفه منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.

این‌نمایشگاه ، با میزبانی ۷۰ هیات تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی کشور (خاصه دانش بنیان و نیز دارای ارزش افزوده بیشتر) به منظور افزایش ضریب تاب آوری اقتصادی کشور از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

شایان ذکر است منطقه آزاد ماکو در این نمایشگاه با رونمایی ۵۲ طرح سرمایه گذاری و نمایش توانمندی های صادراتی در غرفه ۴ سالن ۳۸ A حضور فعال دارد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین