پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

موقعیت ژئوپلتیکی منطقه آزاد ماکو برای تجارت فعالان اقتصادی روس مهم است

فعال اقتصادی اهل کشور روسیه در بازدید از غرفه منطقه آزاد ماکو و در نشست با کارشناسان می گوید: اهمیت ژئوپولیتیکی منطقه آزاد ماکو برای تجارت فعالان اقتصادی حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو اینگا سنگالوا در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در غرفه منطقه آزاد ماکو اضافه می کند:  افزایش سرمایه‌گذاری متمرکز بر کریدور غرب به شرق این زمینه را برای منطقه آزاد ماکو به عنوان یک قطب مهم ترانزیت منطقه ای و جهانی فراهم کرده، بطوری که این موقعیت راهبردی می تواند مورد توجه جدی بسیاری در اوراسیا و قفقاز قرار گرفته است.

وی. ادامه می دهد: من از ابتدا شناخت خوبی از منطقه آزاد ماکو نداشتم ولی با توضیحاتی که مسئولین غرفه از این منطقه دادند،‌می توان گفت این منطقه بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در حوزه های آی تی وترانزیت را دارد و می تواند همکاری مشترک در این حوزه ها با روسیه داشت.

سرمایه گذار چینی نیز در نشست به کارشناسان سازمان گفت: نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با منطقه آزاد ماکو و مزیت های سرمایه گذاری در آن بود.

جی یو اضافه می کند: از امکان ثبت شرکت با سهام ۱۰۰ درصد خارجی در منطقه آزاد ماکو شگفت زده شدم.

یادآور می‌شود، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه 1402 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود، امروز به کار خود خاتمه داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین