پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد

تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی گواهی می‌دهد آن روزی را که خدا خرمشهر را آزاد کرد و صدای شادی و هلهله در همه ایران طنین‌انداز شد، آن سوم خرداد در منطقه آزاد ماکو هم روز اشک‌ها و لبخندهای مرز نشینان شمالغرب کشور بود.

مقاومت آگاهانه، مومنانه و دلیرانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، تجربه سترگ و سرمشق همبستگی ایرانیان غیور در صحنه‌های رویارویی با تهدیدات بیگانگان و دشمنان فرامنطقه‌ای است.

عملیات غرور آفرین بیت‌ المقدس نقطه عطف سرنوشت‌ سازی در روند جنگ تحمیلی هشت ساله به شمار می‌ رود که در ادامه با تغییر موازنه قدرت و ابتکار عمل در صحنه نبرد، توانایی ماشین جنگی صدام و حمایت‌ های همه جانبه ابر قدرت‌ های شرق و غرب و همراهی ارتجاع عرب در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی مورد تردید جدی قرار گرفت.

بهره‌ گیری از اندیشه‌ ها و تدابیر راهبردی حضرت امام (ره)، حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی در جبهه‌ ها، تفکر برتر و خلاقیت در طراحی عملیات و به کار گیری رزمندگان و نیل به نقطه‌ ای آرمانی از وحدت، هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و جهاد سازندگی، به مانند دست واحد و یک لشکر مصمم، یکدل و با اراده علیه دشمن، ارتش و ماشین جنگی صدام را در تمامی سطوح راهبردی، رهیافت و عملیات غافلگیر کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین