پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مطالعات طرح احداث مجموعه های تفریحی و گردشگری حاشیه رود ارس انجام شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ این سازمان با انجام مطالعات تفصیلی، طرح احداث مجموعه های تفریحی و گردشگری حاشیه ارس را آماده کرده و در صورت تایید طرح های آماده شده توسط دستگاه های متولی عملیات اجرایی این پروژه ها بر حسب اولویت بندی صورت گرفته آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌بهنام امیریان در جلسه ای که با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی برگزار شد افزود: طرح های پیشنهادی برای ایجاد مجموعه های تفریحی-گردشگری در حاشیه رود ارس  می تواند در رشد گردشگری منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت رودخانه ارس به عنوان یکی از مهمترین پتانسیل های گردشگری منطقه آزاد ماکو، بر ضرورت توجه و اهتمام جدی و همچنین همراهی و همکاری همه دستگاه های متولی به ویژه شرکت آب منطقه ای استان های آذربایجان غربی و شرقی برای اجرایی سازی طرح های آماده شده در این منطقه و ایجاد مجموعه های تفریحی و گردشگری برای جذب گردشگران تاکید کرد.

امیریان اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد ماکو آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر لزوم تعامل و همکاری همه دستگاه ها برای بهره برداری از ظرفیت مهم سد ارس بخصوص در حوزه گردشگری تاکید کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین