پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آغاز توزیع تعرفه های قرعه کشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو

سرپرست مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توزیع تعرفه های قرعه کشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو از ۹ خرداد آغاز می شود.

غلامرضا مشایخی در جلسه توجیهی توزیع تعرفه های همایش بزرگ پیاده روی منطقه آزاد ماکو افزود: تعداد ۱۰ ایستگاه در سطح شهرستان های منطقه در نظر گرفته شده که با همکاری جمعیت هلال احمر منطقه از ۹ الی ۱۸ خرداد ماه این تعرفه ها بین شهروندان محترم توزیع می شود.

وی با اشاره به محل استقرار جایگاه های توزیع تعرفه در سطح منطقه اضافه کرد: چادرهای سیار هلال احمر در شهر بازرگان، مقابل ساختمان شماره ۲ سازمان منطقه آزاد ماکو، و در شهرماکو در پارک امام روبروی نمایشگاه بین المللی- همچنین فلکه اول فرمانداری و بلوار رسالت مقابل بیمه ایران و نیز چهار راه مرکزی ماکو و در نهایت روبروی مسجد موسی ابن جعفر بشگوز مستقرند.

مشایخی بیان داشت: درشهر شوط – روبروی جمعیت هلال احمر- در شهر پلدشت روبروی مسجد جامع و در شهر یولاگلدی مقابل کوچه شیخ زاده – نبش مسجد انقلاب حسینی و در شهر مرگنلر، روبروی پاسگاه انتظامی مرگنلر استقرار یافته اند.

وی با بیان اینکه باید در تعرفه ها مشخصات کامل هر شهروند ثبت شود و هر دو تعرفه را تا روز همایش نگه دارند خاطرنشان ساخت:‌ شرکت کنندگان موظفند برگه کوچکتر را در صندوق قرعه کشی انداخته و قسمت بزرگتر که تصویر جوایز در آن می باشد را نگه داشته و در صورت برنده شدن به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به مسئولان برگزاری مراسم در محل قرعه کشی ارائه دهند.

جایزه اصلی یعنی کلید خودرو نیز با پخش زنده از شبکه زنده قرعه کشی و به برنده خوش شانس واگذار می شود. مابقی جوایز از طریق مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان تحویل خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین