پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه تجارت آنلاین دیجی کالا در منطقه آزاد ماکو

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دیجی کالا با حضور در منطقه آزاد ماکو با حسین گروسی مدیرعامل سازمان و فریدون فدایی دولت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌حسین گروسی در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد ماکو به عنوان هاب تجارت الکترونیکی   گفت: زیرساخت های لازم برای توسعه کسب و کار در قالب فضای مجازی و الکترونیکی در این منطقه فراهم شده بطوریکه راه اندازی چهارمین قطب دیتاسنتر کشور در منطقه آزاد ماکو این منطقه را به یک شهر هوشمند تبدیل می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی مراحل سرمایه گذاری در این منطقه بصورت الکترونیکی و آنلاین است افزود:‌ بهره گیری از فناوری های دانش بنیان و ایزارهای نوین برای رونق کسب و کار در این منطقه ضروری است در همین راستا آماده همکاری با شرکت دیجی کالا برای سرمایه‌گذاری و انعقاد تفاهم نامه هستیم.

«حمید محمدی» رئیس هیات مدیره دیجی کالا نیز در این جلسه هدف از سفر به این منطقه را شناختن ظرفیت های منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و گفت: طی دیداری که با استاندار آذربایجان شرقی داشتیم از منطقه آزاد ارس نیز بازدید انجام شد و که پیوند تجارت آنلاین از ارس تا ماکو می تواند رشد و توسعه اقتصادی را در پی داشته باشد .

وی از علاقمندی مجموعه دیجی کالا برای سرمایه گذاری و ایجاد هاب توزیع کالا از ماکو به خارج از کشور خبر داد و گفت:‌ با استفاده از ظرفیت های مشترک بین سازمان منطقه آزاد و مجموعه دیجی کالا می توان در حوزه های مختلف همکاری و تعامل داشت.

شایان ذکر است مدیران ارشد دیجی کالا با حضور درشهرک صنعتی از ظرفیت های سرمایه گذاری و صنایع بازدید کردند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین