پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

استقبال بی نظیر شهروندان منطقه آزاد ماکو از همایش بزرگ پیاده روی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو با عنوان  صبح و نشاط با استقبال کم نظیر و ده ها هزار نفری شهروندان  منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از پر مخاطب ترین همایش های پیاده روی در شمالغرب کشور ثبت شد.

بنابر این گزارش در روز جمعه شهروندان شهرستان های ماکو،‌شوط،‌پلدشت و چالدران به همراه خانواده از پارک شادی حرکت خود را آغاز و مسیر ۵ کیلومتری را با عبور از ایستگاه های ورزش صبحگاهی در نقاظ مختلف روبروی دانشگاه پیام نور به اتمام رساندند.

پحش مستقیم برنامه از شبکه های استان آذربایجان غربی و شبکه سه  و حضور چشم گیر خانواده ها بخصوص بانوان و کودکان با شوز و نشاط خاص و نیز اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران منطقه، حضور نخبگان ورزشی و دانشگاهی  و مسئولین با لباس ورزشی در این مراسم جلوه ای از حضور و نشاط را به نماش گذاشت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «استقبال بی نظیر شهروندان منطقه آزاد ماکو از همایش بزرگ پیاده روی»

یکی از بهترین همایش سال است افراد منطقه سالی یکبار از این همایش از زیارت کردن دوستان قدیمی بهرمند میشوند اگه یه روز باشه غم دنیا را دراین روز مبارک ازیادم میبرند درود و سلام برکات عزیزمان ایران بلاخص مردم دلگرم شهرستان مهماندوست منطقه آزاد ماکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین