پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

گردشگری ورزش، سلامت و خرید ظرفیت های نوین برای توسعه منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو‌ گفت: گردشگری ورزش، سلامت و خرید از جمله ظرفیت های نوین برای توسعه منطقه آزاد ماکو است و باید از ظرفیت های مردمی برای نیل به آن بهره برد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز جمعه در رویداد بزرگ همایش پیاده روی خانوادگی که با حضور ده ها هزار نفری مردم منطقه آزاد ماکو با شکوه خاصی برگزار شد افزود: شهروندان منطقه آزاد ماکو، علاقمند به ورزش و ورزش های همگانی هستند و حضور بی سابقه جمعیت در این همایش پیاده روی، نشان از علاقمندی آنان به ورزش و برنامه های سلامت محور می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما مسئولین تولید نشاط و شادابی و فراهم آوردن زمینه های ورزش برای همگان می باشد افزود: علاوه بر ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو، استعدادهای خوبی در ورزش های هوایی، پاراگلایدر را نیز شاهد هستیم که می تواند نقش میزبانی مسابقات منطقه ای، کشوری و جهانی را ایفا کند.

گرپسی اضافه کرد: این منطقه در ورزش هایی چون سوارکاری،  رزمی، فوتسال و بسیار ی از ورزش های دیگر پتانسیل خوبی دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطر نشان ساخت: برنامه ریزی های سازمان به سمت ایجاد هاب گردشگری ورزش، سلامت و خرید می باشد و این رویداد آغازی برای حرکت در مسیر توسعه است.

وی با بیان اینکه ورزش باید مردمی شود اظهار داشت:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو به دنبال مردمی کردن اقتصاد در کنار جهانی شدن آن می باشد و ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور استعداد تحقق این دو امر را دارد.

شایان ذکر است: همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ده ها هزار نفر از مردم با پخش زنده از شبکه های استانی و شبکه سه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی از جمله دو دستگاه خودرو،‌ ۵۵ دستگاه دوچرخه و.. به شرکت کنندگان اهدا گردید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین