پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هم افزایی بین دستگاه های اجرایی تسهیل‌گر جذب سرمایه گذار است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو با اشاره به افزایش تعاملات سازمان منطقه آزاد ماکو با اداره کل و سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، تسهیل گر حوزه های تخصصی صنعت، معدن و تجارت در جذب سرمایه گذار است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، فریدون فدایی دولت در دیدار عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و معادن و درخواست های تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان ماکو و پیگیری مصوبات سفر استاندار به ماکو به این شهرستان سفر کرده بود، افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای  حمایت از سرمایه گذاری سیاست های تسهیلگرانه اتخاذ کرده و در این خصوص اناق تسهیل و خدمات سرمایه گذاری نیز در حال قعالیت است.

وی به استفاده بهینه از ظرفیت های معدنی بکر منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: واحدهای صنعتی در خصوص دریافت تسهیلات و نقدینگی مشکلات و مسائلی دارند که موضوعات مرتبط با اداره صمت پیگیری  وبررسی شوند.

فدایی دولت افزود: هیچ محدودیت و مانعی در مسیر حضور سرمایه‌گذاران داخلی بالاخص خارجی در منطقه آزاد ماکو وجود ندارد و هم افزایی بین دستگاه ها در این منطقه تسهیل گر روند سرمایه گذاری خواهد بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین