پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو میزبان توریست های اروپایی

همزمان با فصل بهار و اردیبهشت، توریست های اروپایی از جمله کشور سوئیس از مرز بازرگان وارد منطقه آزاد ماکو شدند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو ، ربکا موری و مارک زاولن، یلوندا لوند و رتو استروس زوج های سوئیسی در بدو ورود به ایران از مرز بازرگان در دفتر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو مورد راهنمایی قرارگرفتند و با ارائه اطلاعات توسط کارشناس مستقر با ظرفیتهای گردشگری منطقه آشنا شدند.

ایشان که با خودروهای کاروان قصد مسافرت و گردش در شهرهای مختلف ایران را دارند اظهار کردند که با توجه به بررسیهایی که قبل از شروع سفرمان انجام دادیم کشور ایران را دارای جاذبه های زیادی یافتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در طی سفر چهل روزه خود از نزدیک با آداب و رسوم متنوع و فرهنگ مردم ایران آشنا شویم.

ربکا موری معلم دوره متوسطه در کشور سوئیس بیان کرد که مشتاقانه منتظر امتحان کردن غذاهای مختلف سنتی ایرانی هستم و گفت مخصوصا تنوع بالای ادویه جات ایرانی برای من جالب خواهد بود.

مارک زاولن که مالک رستورانی در کشور سوئیس هست و به شغل آشپزی مشغول می باشد گفت: اطمینان دارم بعد از اتمام سفرمان در کشور ایران الگوهای غذایی زیادی را از این کشور به رستوران شخصی خودم منتقل خواهم کرد. یلوندا استروس که در یک شرکت صادراتی در سوئیس مشغول به کار هست ابراز کرد بعد از برگشت به کشور خودم به شرکت محل کارم پیشنهاد بررسی بازار بزرگ ایران را خواهم داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین