پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آمادگی منطقه آزاد ماکو برای مردمی سازی اقتصاد و توسعه تعاونی ها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکواز آمادگی این سازمان برای مردمی سازی اقتصاد با توسعه تعاونی با مشارکت مردمی خبرداد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکواز آمادگی این سازمان برای مردمی سازی اقتصاد با توسعه تعاونی با مشارکت مردمی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو حسین گروسی روز شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه آزاد ماکو که با حضور مهدی حسین زاده معاونت فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی برگزار شد افزود:  ما از تجربیات موفق دیگر مناطق در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه آینده ماکو بسیار روشن است افزود: تا کنون منطقه آزاد ماکو شاید در سطح ملی مطرح نبوده و بخاطر وسعت زیاد آن مورد انتقاد قرار می گرفت ولی بدون شک این منطقه با دارا بودن نیروی انسانی کافی و ماهر می تواند اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند.

*** نیروی انسانی بالاترین سرمایه منطقه آزاد ماکو است

حسین گروسی با بیان اینکه نیروی انسانی منطقه آزاد ماکو ظرفیتی برای توسعه این منطقه می باشد افزود: طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی در این منطقه به دلیل ازدیاد جمعیت و تعدد قومیت و مذاهب از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است و مسئولین و همکاران سازمان برای اجرای برنامه های فرهنگی شبانه روزی و جهادی تلاش می کنند.

*** منطقه آزاد ماکو را به عنوان هاب گردشگری معرفی کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این منطقه به دلیل پتانسیل بالای گردشگری و قرار گرفتن در مرز کشورهای آذربایجان و ترکیه می تواند به عنوان هاب گردشگری مطرح باشد.

وی  همجواری ارس و ماکو را از دیگر مزیت های منحصربفرد مناطق آزاد شمال غرب کشور عنوان کرد و افزود: همسایگی این مناطق با ارمنستان، آذربایجان و ترکیه می توان گردشگری ترکیبی خوبی را شکل دهد.

*** دوگانگی مدیریت در منطقه آزاد، خدمت رسانی را مختل می كند

گروسی از مجموعه تفریحی سد ارس به عنوان ظرفیتی بی بدیل برای جذب سرمایه گذار یاد کرد و اظهار داشت: دوگانگی مدیریت معضلی است که با اجرای کامل قانون مناطق آزاد که مورد تاکید رئیس جمهور نیز می باشد رفع می شود.

وی گفت: برای کار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، احترام به قانون ضروری است و با وجود دوگانگی مدیریتی، نمی توان نتایج خوبی را گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان ساخت: آمادگی داریم که در مردمی سازی اقتصاد مردم منطقه را نیز سهیم کنیم تا ماندگاری در این مرز نیز بالا می رود.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین