پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

برچیدن مدارس کانکسی، کیفی سازی مدارس و توانمند سازی معلمان در منطقه آزاد ماکو به جد پیگیری شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه مدارس کانکسی در منطقه آزاد ماکو قصه پر غصه است گفت: برچیدن مدارس کانکسی، کیفی سازی مدارس و توانمند سازی معلمان در منطقه آزاد ماکو به جد پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مهدی حسین زاده یزدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین شبکه های مجازی منطقه آزاد ماکو افزود:‌ خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جهاد تبیین هستند که در شرایط حساس کنونی گره  بسیاری از مشکلات با کمک این عزیزان بازمی شود.

وی افزود:‌سامانه جامع آمار و اطلاعات در حوزه فرهنگی اجتماعی و گردشگری در مناطق آزاد را در چند سال اخبر ایجاد کرده ایم تا یک آماری از وضعیت فرهنگی مناطق آزاد داشته باشیم و با یک پشتوانه نظری برنامه های فرهنگی را تدوین و اجرا نماییم.

حسین زاده یزدی با بیان اینکه امسال نیز موضوع مسئولیت اجتماعی را در مناطق آزاد کشور در اولویت قرار داده ایم افزود:  با تدوین سند مسئولیت اجتماعی یک نهادسازی جدید برای پایبندی هرچه بیشتر به توسعه جامعه محلی و افزایش بهره‌وری منابع به شمار می‌رود.

وی بر لزوم تعریف ریبرندیگ برای ماکو به منظور معرفی این منطقه در سطح ملی اشاره کرد و اظهار داشت: این منطقه به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور ظرفیت های بی نظیر برای توسعه دارد و می توان با معرفی این منطقه به عنوان شهر دانش بنیان از حضور استارتاپ ها در این منطقه بهره مند شد که نقش رسانه ها در این خصوص قابل انکار نیست.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی چشم انداز ماکو هاب گردشگری نیمه شمالی کشور را ترسیم و اظهار داشت: ارائه کارت سفر و ماکووندی و نیز بازسازی و مرمت آثار تاریخی منحصر بفرد و معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه در سطح ملی باعث رشد چشمگیر گردشگر در این منطقه خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مدیر روابط عمومی
مدیر روابط عمومی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین