پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اهتزاز بزرگترین پرچم منقش به ذکر مقدس “علی ولی الله” کشور در منطقه آزاد ماکو

به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت پرچم مزین به نام مبارک امیرالمومنین امام علی (ع) با ابعاد ۲۶۴ متر مربع در سازمان منطقه آزاد ماکو به اهتزاز درآمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این مراسم که با حضور امام جمعه، مسئولین و دلدادگان ولایت برگزار شد، گفت:مولای متقیان و امیرمومنان علی (ع) همه زندگی و عمر خود را در کنار پیامبر وقف دین و اسلام عزیز کرد و همراهی با ولایت یکی از اصلی ترین ویژگی های حضرت علی (ع) بود که این سیره امیرالمومنین باید درسی ماندگار برای تمامی نسل ها باشد.

حسین گروسی،  با بیان اینکه برنامه اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک امام علی(ع) به عنوان آغاز برنامه‌های اعیاد بزرگ قربان و غدیر است، افزود: این پرچم با ابعاد ۲۲*۱۲ متر تا اتمام دهه امامت و ولایت بر فراز منطقه آزاد ماکو در اهتزاز است.

او ابراز امیدواری کرد: متولیان فرهنگی و آموزشی وظیفه دارند با برنامه‌ریزی و اقدام مناسب زمینه آشنایی مردم به خصوص امت اسلام را با واقعه تاریخ ساز غدیرخم فراهم کنند.

امام جمعه ماکو نیز در این آئین با تبیین فضایل حضرت علی (ع) گفت: باید همیشه برای گسترش و ترویج احکام و ارزش‌های الهی تلاش کنیم و مداحان و ذاکران در تبیین اهداف مکتب و زندگی ائمه اطهار (ع) نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی بر فعالیت بیشتر نخبگان فرهنگی، آموزشی و حوزویان برای تحقق اهداف مکتب اسلام و امامان معصوم (ع) تاکید کرد.

video_2023-07-01_16-24-56
play-rounded-fill
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مختار سلمانی
مختار سلمانی
عکاس و خبرنگار

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین