پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

داوری ۳۴۰ اثر مسابقه عکاسی پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو

مسابقه عکاسی پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو با ارسال ۳۴۰ عکس مورد داوری قرار گرفت و سه اثر با موبایل و سه اثر با دوربین به عنوان عکس های منتخب و ۲۵ اثر به عنوان عکس خوب انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو در بیانیه هیئت داوران این مسابقه آمده است: عکاسی مستند یکی از جذابترین سبک های عکاسی بوده و قوی ترین آرشیو تصویری برای تاریخ می باشد و چه بسا در طول تاریخ حرکت های اجتماعی براساس یک عکس اتفاق افتاده است و مسیر اجتماعی و فرهنگی جوامع را دچار تحول نموده است.

داوری عکاسی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی منطقه آزاد ماکو با درجه بندی عکس های ارسالی به دو بخش موبایل و دوربین انجام گرفت.

با توجه به این نکته مهم که اکثریت عکس ها فاقد چهارچوب های عکس مستند و خبری بودند با اغماض در موضوعات ترکیب بندی- کادربندی و عناصر بصری لازم جهت معرفی یک عکس خوب، تعداد ۲۰ اثر از مجموع ۳۴۰ اثر ارسالی به مرحله نهایی راه یافت و بعد از بازبینی مجدد، هیئت داوران به جمع بندی و معرفی اثر برگزیده نرسید و نهایتا ۶ عکس که سه عکس با دوربین و سه عکس با موبایل را به عنوان عکس های منتخب اعلام می دارد.

با نگاهی به استقبال عموم شهروندان از مسابقه همایش پیاده روی ماکو، نیاز به آموزش عکاسی مستند و خبری برای علاقمندان به این رشته بشدت احساس می شود و عکاسان فعال در این حوزه برای دیده شدن در مسابقات عکاسی ملی و بین المللی باید علم عکاسی خود را با آموزش و کارگاه های عکاسی ارتقا بدهند که سازمان منطقه آزاد ماکو آماده برگزاری دوره عکسای بصورت رایگان برای منتخبین می باشد.

۲۰ اثر از آقایان و خانم ها :

آرزو آیروملو – آرمان – آرمین رجب زاده – آیدا بابایی – آیدا مختارزاده – پریسا محمدزاده – حجت بایرام پور – حسین بهادری – زیبا عباس زاده – علی قویدل – فاطمه علم هلو – فرید محمدنژاد- مائده عباسی – میلاد حسن زاده – متین خلیل زاده – محراب – محمد مصطفی زاده – مهدی خلیل نژاد – یاسرحبیب زاده – یگانه قنبرزاده

  • سه عکس منتخب با دوربین:‌ پریسا محمدزاده – یاسرحبیب زاده و علی قویدل
  • سه عکس منتخب با موبایل: مائده عباسی – آیدا بابایی – آرزو آیروملو

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین