پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هم افزایی برای ارائه الگوی سرمایه گذاری موفق در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ارائه الگوی سرمایه گذاری موفق و توسعه منطقه با هم افزایی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در منطقه آزاد ماکو را دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز چهارشنبه در جلسه ای با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود:  فرهنگ كار و اصل بنيادين كسب روزي حلال  جلوه هاي مترقي از آموزه های دینی است كه باز آفريني آنها ، راهكاري مهم در اصلاح شيوه هاي زندگي رايج است.

وی با اشاره به آمادگی منطقه آزاد ماکو برای پذیرش هرگونه پیشنهاد سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در  کشور اظهار داشت:‌ نخستین و مهمترین فرصت برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو لجستیک است که در طرح جامع منطقه نیز توجه ویژه به آن شده است.

گروسی با بیان اینکه رونق گردشگری، کشاورزی و .. نیز وابسته به توسعه لجستیک و حمل و نقل است اضافه کرد: در حوزه های امنیت غذایی و ایجاد زنجیره تولید از مزرعه تا سفره، در موضوع گردشگری و صنعت و معدن نیز منطقه آزاد ماکو دارای ظرفیت های خوبی است.

وی همجواری منطقه آزاد ماکو با منطقه آزاد ارس را جزو مزایای منحصر بفرد در بین تمام مناطق آزاد عنوان کرد و اضافه کرد: همجواری این دو منطقه با سه کشور آذربایجان،‌ارمنستان و ترکیه ظرفیتی برای ایجاد گردشگری ترکیبی است که هیچ منطقه آزاد دیگری این مزیت را ندارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد: این منطقه افق روشنی را در پیش رو دارد و توان تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصاد ملی را دارد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین