پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

خبرنگاران با انعکاس اخبار صحیح امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با انعکاس صحیح عملکرد نظام در بخش‌های گوناگون، امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌حسین گروسی روز پنجشنبه در آغاز تور رسانه ای با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و با تجلیل از زحمات این قشر در اطلاع رسانی به افکار عمومی تصریح کرد: در مقابل سیاه نمایی ها و شیطنت های دشمنان،‌ خبرنگاران متعهد باید دستاوردهای نظام اسلامی را در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم به اطلاع افراد جامعه برسانند.

وی با تشریح اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه های مختلف بر لزوم شناساندن و معرفی منطقه آزاد ماکو در سطح ملی و بین المللی افزود: امروز در خود پایتخت و شهرهای دیگر هستند افرادی که هنوز نام منطقه آزاد ماکو به گوششان نخورده و ماکو را با باکو اشتباه می گیرند و این رسالت شما خبرنگاران و اصحاب رسانه است که در سطح ملی نسبت به شناساندن و برندینگ این منطقه اقدام مناسب کنید.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو، این منطقه را دارای مجموعه وسیعی از فرصت‌های گردشگری دانست و آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی منطقه آزاد ماکو را ازجمله فرصت‌ها و امکاناتی خواند که اگر درست و به‌موقع مورد برنامه‌ریزی و بهره‌برداری قرار گیرد، می‌تواند به گنجینه‌ای برای کشور و تحقق اهداف مناطق آزاد تبدیل شود.

گروسی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌های پویا، صنعت گردشگری را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال‌زایی، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می‌دانند.

امام جمعه ماکو نیز در این نشست گفت:‌ رسالت خبرنگاران امتداد راه رسالت انبیا و اولیای الهی و در جهت حفظ ارزش های معنوی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود:  در دنیای امروزی نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی كم رنگتر از نقش دوران شكل گیری و پیروزی انقلاب نیست و خبرنگاران با مقابله به مثل درمقابل تهاجم فرهنگی و حركت در مسیر تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی كرده و به حفظ دستاوردهای شهدا و نظام اسلامی كمك می كنند.

وی به انتشار اخبار با رویکرد امیدآفرینی در جامعه تاکید و گفت: آزادی اهل قلم و خبرنگاران در انتشار واقعیات جامعه به بركت خون شهدا و انقلاب اسلامی حاصل شده و این آزادی قلم اصحاب خبر باید به قوت خود حفظ شود تا زمینه عدالت اجتماعی و شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران فراهم شود.

نماینده مردم ماکو،‌ شوط و پلدشت نیز در این آئین با اشاره به موفقیت های حاصله در منطقه آزاد ماکو از خبرنگاران خواست تا با انعکاس این دستاوردها و ظرفیت های منحصر به فرد منطقه در رشد و شکوفایی اقتصادی سهیم باشند.

شایان ذکر است خبرنگاران در ادامه در تور رسانه ای شرکت و ضمن بازدید از پروژه های در دست اجرای منطقه بصورت صمیمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو پرسش و پاسخ انجام دادند.

در پایان این تور رسانه ای که با حضور خبرنگاران و اعضای شورای تامین منطقه برگزار شد،‌ از تلاش ها وزحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین