پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

وحدت بین اقوام و مذاهب منطقه آزاد ماکو مثال زدنی است/ هزینه کردن در ورزش سرمایه گذاری می باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه مسابقات کونگ فو به منظور گرامی داشت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن هفته وحدت در این منطقه برگزار می شود گفت: وحدت بین اقوام و مذاهب منطقه آزاد ماکو مثال زدنی است.

حسین گروسی روز جمعه در حاشیه اختتامیه مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در ماکو در گفت و گو پایگاه خبری منطقه آزاد ماکودر خصوص ورزش اذعان داشت: هرگونه هزینه کردن در امور ورزشی سرمایه گذاری است و در واقع کاستن از هزینه های دارو و درمان و جرم و جنایت می باشد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو رویکرد حمایتی از ورزش های همگانی نیز دارد اضافه کرد: اخیرا شاهد برگزاری همایش پیاده روی و کوهنوردی خانوادگی با حمایت سازمان  بودیم. البته علاوه بر ورزش های همگانی از ورزش های مدال آور و حرفه ای نیز حمایت می کنیم .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: ماکو میزبان مسابقات کشتی آزاد نیز در هفته های آینده با حضور تیم ملی کشتی آزاد خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: جوانان این منطقه که مملو از انرژی و نشاطند بتوانند با حمایت های مسئولین در رشته های مختلف بدرخشتند.

گروسی ورزش های رزمی و انفرادی را در عین کم هزینه بودن بسیار مدال آور عنوان کرد و اظهار داشت: در مسابقات آسیایی، المپیکی و جهانی بیش از ۸۰ درصد مدال ها را ورزش های انفرادی از جمله کشتی و رزمی کسب کرده اند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو و پیشکسوت ورزش کونگ فو خاطرنشان ساخت: خواستگاه کونگ فو توآ کشور ایران است و کمیته ملی المپیک (IOS) در بیش از ۶۴ کشور این ورزش را تایید کرده  و امیدواریم به سمت المپیکی شدن این ورزش رزمی برویم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین