پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳

دهمین نمایشگاه بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش‌اینوکس 2023) با حضور منطقه آزاد ماکو 15 تا 18 آبان‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این نمایشگاه که با حضور 220 شرکت از جمله مناطق آزاد تجاری و صنعتی،  بانک‌ها، بیمه‌ها، گروه‌های مالی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ناشران بورسی و سازمان بورس اوراق بهادار و اصحاب رسانه‌های تخصصی بازار سرمایه برگزار می‌شود، فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین در عرصه سرمایه گذاری و صادرات،  تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی، تولید و اشتغال در کشور است.

سازمان منطقه آزاد ماکو نیز همچون سنوات گذشته با حضور ومعرفی دستاوردها و فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری در حوزه های لجستیک و حمل ونقل، صنعت، کشاورزی، دامپروری و شیلات، گردشگری، معدن وصنایع معدنی با ارائه ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری حضور فعال دارد.

همچنین برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی پر حوزه های مختلف اقتصادی،‌تامین مالی و معرفی ظرفیت ها و محصولات نوین مناطق آزاد طی روزهای  سه شنبه 15 آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰ الی۱۴ در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین