پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی مددجویان است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و در این راستا اقدامات زیادی در این نهاد انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، رضا مهرافروز روز دوشنبه در دیدار با حسین گروسی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی سازمان منطقه آزاد ماکو در مساعدت به مددجویان افزود:‌ در حال حاضر بیش از ۹۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد در استان بوده و بیش از ۸۰ هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد می‌باشند.

وی افزود: کمیته امداد سازمان و نهادی است که هدف غایی و نهایی آن تلاش و کمک به محرومان است و در این راستا با  حدود ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارایه خدمت می‌کند.

وی ادامه داد:  کمیته امداد امام خمینی ۵۲۰۰خدمت در خصوص ساخت ،بازسازی و تعمیر مساکن شهری و روستایی انجام داده است .

وی با اشاره به آموزش مددجویان گفت: ۱۲۰۰۰نفر از مددجویان از خدمات آموزشی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند و در استان تعداد۲۷۰۰ دانش‌اموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

مهرافروز با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان مهم ترین رویکرد این نهاد است افزود: در این نهاد خدمات مختلفی چون کمک به احداث مسکن، ایجاد اشتغال، ارائه خدمات حمایت و معیشتی از خانواده ها، حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و… از مهم ترین این سرفصل ها می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست بر تداوم مساعدت و همکاری سازمان منطقه آزاد با کمیته امداد تاکید کرد و افزود:‌ خدمت در کمیته امداد و یاری رساندن به نیازمندان توفیقی است که نصیب امدادگران این نهاد شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین