پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تسهيل فضای كسب و كار و تعامل با فعالان اقتصادي؛ دو رويكرد امور اقتصادی و دارایی استان و سازمان منطقه آزاد ماکو

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی از تسهيل فضای كسب و كار و تعامل با فعالان اقتصادي به عنوان دو رويكرد امور اقتصادی و دارایی استان و سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد.

حبیب تربتی در حاشیه دیدار با حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این جلسه افزایش تعاملات حوزه اقتصادی استان آذربایجان غربی با منطقه آزاد ماکو مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان ایتکه موضوع تسهیل تجارت فرامرزی در حوزه گمرک از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود اضافه کرد:‌ یکی از این موارد اصلی در تسهیل تجارت موضوع استاندارد می باشد که خوشبختانه تفاهم کردیم که یک آزمایشگاه همکار توسط بخش خصوصی در منطقه آزاد ماکو تأسیس شود تا علاوه بر کاهش زمان صدور گواهی استاندارد، در امر صادرات و واردات محصولات نیز تسهیل شود.

تربتی بیان داشت: به منظور افزایش درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو نیز دوحوزه اصلی مد نظر قرار داده شد که یکی درآمدهای مالیاتی و دیگری درآمدهای گمرکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: مقرر شد اطلاع رسانی مناسب توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و امورمالیاتی برای بهره مندی فعالان اقتصادی از معافیت ها انجام گیرد.

وی در پایان گفت: افزایش درآمدهای گمرکی و تخصیص عوارض نقل و انتقال املاک در منطقه آزاد  به حساب سازمان  به منظور هزینه در عمران و آبادانی منطقه از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین