پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

قرآن سرچشمه مکارم و فضایل انسانی است

قاری و داور کشوری قرآن کریم گفت: قرآن سرچشمه زلال معارف، مکارم و فضایل اخلاقی است و با ترویج و عمل به آن بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی برطرف می شود.

سیدعدنان موسوی روز سه شنبه در نشست فعالین قرآنی منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه قرآن منبعی سرشار از حکمت‌ها، نکات فلسفی واخلاقی است افزود:  فعالان در عرصه قرآن باید مزین به اخلاق قرآنی باشند و در عمل به دستورات قرآن پیشتاز باشند.

وی کتاب مقدس قرآن را انگیزه‌ساز آدمی و امیدبخش در زندگی عنوان کرد و افزود: در  مسیر ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم باید تلاش ها مضاعف شود چرا که هر نعمتی که به انسان داده می شود وظیفه اصلی انتقال اندوخته‌ها را نیز در به دنبال خواهد داشت.

موسوی ادامه داد:‌افراد فعال در عرصه قرآنی به ویژه معارف باید مزین به اخلاق قرآنی و اهل عمل به این کتاب الهی باشند و تا آنجا که می توانند به بیانی ساده معارف قرآن را مطرح کنند و نیز آیات متناسب با آن و سوره های پر فضیلت را در مراسم های گوناگون به ویژه در نمازهای مغرب و عشاء به مردم منتقل کنند.

وی از فعالان عرصه های قرآنی خواست تا با هماهنگی منطقه آزاد ماکو نسبت به تقویت مجموعه های قرآنی و محتواسازی در آن اقدام نمایند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین