پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

لزوم بهره‌گیری از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در توسعه منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو شامگاه چهارشنبه در بازدید از واحد تولیدی صنایع پیش ساخته و دانش بنیان ایران پاش ارومیه بر لزوم استفاده از فناوری های نوین و تولیدات شرکت های دانش بنیان در منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

حسین گروسی در این دیدار ضمن بازدید از محصولات این شرکت، گفت: برای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار بویژه حذف مدارس کانکسی منطقه آزاد ماکو از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو حمایت کامل خود را از مجموعه های دانش بنیان اعلام میدارد و انتظار میرود این مجموعه ها  از ظرفیت مجموعه توانمند خود برای ارتقا جایگاه پژوهش و فناوری و توسعه پایدار استان استفاده نمایند.

به گفته مدیرعامل شرکت ایران پاش صفر تا صد تمامی کارهای کارخانه ایران پاش از جمله طراحی ، ساخت قالب، تحقیق و توسعه یا همان R&D، که شامل نوآوری و معرفی محصولات و خدمات جدید است، توسط نیروهای متخصص خود شرکت انجام میگیرد و این کارخانه هیچ گونه ارزی را جهت انجام موراد ذکر شده از کشور خارج ننموده است .

همچنین  برای ساخت قالب بزرگترین قایق دنیا در این کارخانه ۵ سال زمان صرف شده است و هم اکنون ۱۵ نوع قایق در این کارخانه تولید میگردد. این شرکت تاکنون توانسته است ۸۵۰ نوع محصول را تولید نماید و محصولات تولیدی این کارخانه هم اکنون به بیش از ۳۵ کشور دنیا از جمله آلمان ، فرانسه ، آفریقا ، ترکمنستان و … صادر میگردد .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین