پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آغاز دهه فجر مبارک باد

در دوازدهم بهمن 1357، پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد. این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است و شور و شوق مردم در آن وصف ناپذیر بود.

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ اِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

ای روخ خدا ! چه زیبا دلها را از انتظار قدومتان بیرون آوردی و چه شکوهمند خورشید انقلاب اسلامی را از مطلع فجر به آسمان پیروزی کشاندی .

ای امام ! ای خمینی عزیز ! سالها بود که امتی چشم به راه تو بود . سالها بود که نام تو سرود نیایش شده بود . با آمدنت بهار را که سالها در قفس پاییز مانده و زیر تازیانه بادهای پاییزی گرفتار شده بود رهایی بخشیدی . روزی که تو آمدی میهن یک پارچه لبخند و اشک شوق شده بود و فرودگاه مهر آباد سرود مهرورزی و آزادی می خواند .

تو آمدی و با آمدنت نوید شکفتن را به گوش همه لاله زارهای وطن رساند .

سالروز  ورود پیام آور آزادی و آزادگی حضرت امام خمینی ( رحمه الله علیه ) به میهن عزیزمان مقارن با ایام الله دهه فجر است . همان شبهای ده گانه ای که در قرآن به آن سوگند یاد شده است . «َوالْفَجْرِ* وَلَیَالٍ عَشْرٍ *     قسم به سپیده دم و به شبهای ده گانه»

دهه خجسته و مبارک فجر روزهای پاینده ترین جشن بالندگی و سر افرازی در تقویم انقلاب اسلامی است که یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان است . دهه فجر یادآور نغمه های سرخ و جاودانی است که در رهگذر بادهای تند پاییزی چکامه بلند فریاد سرودند و در چشم انداز آفتاب و سایه سار ایمان خویش در موج خون شناور گشتند .

دهه فجر میقات ده روزه یاران انقلاب است که پیش پای او فرشی از حضور گستردند .

دهه فجر ، کلید گشایش درهای آزادی و پیروزی و میثاق دوباره و همواره با خون شهیدان و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی باد .

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین