پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، باپشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا جباری در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر تاکید کرد: عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، با پشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

در متن پیام امام جمعه شوط آمده است:‌

دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و آگاهی ملتی خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.

عنصر اسلام، وجود ولایت و رهبری، با پشتوانه و حمایت مردمی سه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

این ایام فرصتی است تا با حضور جدی در صحنه های مختلف و بویژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند پیام انقلاب اسلامی که همان استقلال ، آزادی و حمایت از مستضعفین عالم می باشد به جهانیان صادر شود .

نقش مردم در انتخاب افراد اصلح برای اسلام و انقلاب در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است و مردم شریف منطقه باید با حضور دشمن شکن خود در انتخابات آتی دشمنان را نامید کنند و با در نظر گرفتن تعهدات قلبی و ذاتی کاندیداها به تظام،اسلام ،مردم و انقلاب پای صندوقهای رای حاضر شوند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، ملت شریف ایران بویژه مردم فهیم منطقه آزاد ماکو و شهرستان شوط ،خانواده های محترم شهدا،جانبازان ،ایثارگران و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ایام الله دهه فجر را فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان های انقلاب دانسته و پیروزی انقلاب اسلامی را بدون شک مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی و ثمره خون پاک فرزندان ولایتمدار کشورمان می دانم.

اسئلکم الدعا ، جباری امام جمعه شهرستان شوط

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین